Az elmúlt 15 évben az Aegon Biztosító online értékesítési igazgatója voltam, közel 20 fős csapatot irányítottam. Online adtam el több milliárd forint értékben biztosításokat. Mindenfélét, főleg non-life termékeket, de sikerült több ezer life terméket is értékesíteni. Utolsó Aegon-os éveimben a biztosítási tanácsadók digitalizálásán dolgoztam. Kutattam és kísérleteztem azon, hogyan lehet egy biztosítási tanácsadó számára megnyitni ezt a világot, melyek azok az eszközök, amelyekkel egy tanácsadó eredményes tud lenni. Eredményeken azt értem, hogy kemény munkával elérni és felépíteni „a” digitális tanácsadót, aki folyamatosan és stabilan, hónapról-hónapra milliós szerzési jutalékkal gyarapszik, úgy, hogy új, online ügyfeleinek jelentős részével személyesen nem is találkozik. Más szavakkal azon dolgozom most, hogy létrehozzam számodra azt az automatizált értékesítési folyamatot, ami folyamatosan pénzt tud termelni.
Marosvölgyi Péter online stratégiával és -kommunikációval foglalkozó szakember, a hazai online biztosítási piac egyik úttörője és alakítója immár 15 éve. Fontos szerepe volt 2001-ben az első online alkusz cég, a Netrisk.hu elindításában, 2006-ban üzletág igazgatóként elindította a CLB online divízióját. 2009-től az Aegon Biztosító online értékesítési és ügyfélkiszolgálása igazgatója. – DigitalyHungary.hu